סוכרזית עולה בקמפיין טלויזיה ל'סוכר לייט של סוכרזית'

סוכרזית עולה בקמפיין טלוויזיה למותג 'סוכרלייט' – ממתיק חדשני על בסיס סוכרלוז המיוצר בתהליך מיוחד ששומר על טעמו המקורי של הסוכר תוך נטרול ערכו הקלורי. 'סוכרלייט' מתאים להמתקת משקאות חמים או קרים, לאפיה ובישול, יעלה באמצעות משרד הפרסום ג. יפית וילווה בסיסמא: "הטעם נשאר, הקלוריות לא !". הקמפיין בהשקעה של 500 אלף שקלים.



לדברי ליאור לוי מנכ"ל חברת ביסקול, יצרנית סוכרזית, הקמפיין מציג את 'סוכרלייט' כפתרון האולטימטיבי להמתקת משקאות חמים או קרים ללא שינוי בטעם. האסטרטגיה הפרסומית נשענת על קישור הממתיק 'סוכרלייט' כאמצעי ישיר להפחתת ערכים קלוריים והפחתה בצריכת הסוכר תחת המסר של "אותו הטעם למשקה והקלוריות נשארות בחוץ".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)