orange עולה בקמפיין למכשירי דור 3 ו – 3.5. הסגנון: אומנותי

orange עולה בקמפיין סגנון אומנותי למכשירי דור 3 ו – 3.5 החל מ- 26/7 למשך כשבועיים.


הקמפיין יעלה בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום ראובני – פרידן בהיקף השקעה של כ- 3.5 מיליון שקל.



במסגרת הקמפיין, חברה orange לאמנית המפורסמת אילנה יהב, שבעזרת טכניקת ציור ייחודית בחול ים על גבי שולחן אור, מצליחה ליצור ציורים ודמויות, ודרכם לספר סיפור. מהחברה מוסרים כי "הרעיון המרכזי, הוא הרבה מעבר לתוצאה הסופית המרהיבה, אלא הדרך המרתקת של התהוות היצירה. החיבור בין יצירותיה האופטימיות של אילנה יהב והשימוש בחול ים, לבין מבצע הקיץ של orange ".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל