orange עולה בקמפיין למכשירי דור 3 ו – 3.5. הסגנון: אומנותי

orange עולה בקמפיין סגנון אומנותי למכשירי דור 3 ו – 3.5 החל מ- 26/7 למשך כשבועיים.


הקמפיין יעלה בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום ראובני – פרידן בהיקף השקעה של כ- 3.5 מיליון שקל.



במסגרת הקמפיין, חברה orange לאמנית המפורסמת אילנה יהב, שבעזרת טכניקת ציור ייחודית בחול ים על גבי שולחן אור, מצליחה ליצור ציורים ודמויות, ודרכם לספר סיפור. מהחברה מוסרים כי "הרעיון המרכזי, הוא הרבה מעבר לתוצאה הסופית המרהיבה, אלא הדרך המרתקת של התהוות היצירה. החיבור בין יצירותיה האופטימיות של אילנה יהב והשימוש בחול ים, לבין מבצע הקיץ של orange ".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)