אלקטרה ישראל מעלה קמפיין מיתוג חדש ע"י JWT


אלקטרה מוצרי צריכה ישראל מעלה היום קמפיין מיתוג חדש למוצרי החשמל של המותג אלקטרה תחת הסיסמא: "עם כזה מבחר רק תבחר".



מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין עולה לאחר תהליך ארוך של מחקר, פיתוח ובנייה במהלכו הושקעו משאבים רבים בפיתוח ועיצוב ליין מוצרים חדש והמציג מגוון מוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ועיצוב חדשני כדוגמת: מזגנים, מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים, תנורים, מסכי LCD ועוד .



עוד נמסר כי הקמפיין מציג תפיסה חדשה המחברת בין המוצר לחוויית השימוש במכשירים השונים וכי "הקמפיין עצמו מציג סיטואציות שונות יומיומיות וייחודיות הלקוחות מרגעים שונים בחיי היומיום שבמהלכם נעשה שימוש במכשירים השונים היוצר סוג של חוויה ייחודית".



הקמפיין הופק ע"י JWT.



קרדיטים:


גלית פריימן: מנהלת שיווק חטיבת הסחר של אלקטרה מוצרי צריכה ישראל


מנכ"ל ומנהל קראטיב ראשי : יורם דמבינסקי


מנהל לקוחות: יואב מגל


סופרוויזרית: מירב דואק


תקציבאית: מורן פאר


מנהלת מחלקת תכנון ואסטרטגיה: סילביה גבע


פלנר: גל אגוזי


במאית: קרן חכמה

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)