"GO UNDER" מעלה קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום "אופטימום"

חברת " GO UNDER" (גו אנדר) המתמחה בייצור ושיווק בגדי ים והלבשה תחתונה לנשים, מעלה קמפיין חדש של הלבשה תחתונה לגברים בהשקעה של 350 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום "אופטימום".



את מסע הפרסום של קולקצית הגברים של GO UNDER נבחר להוביל הפרזנטור החדש של המותג, הכדורגלן לשעבר ואיש העסקים בהווה חיים רביבו. במסגרת ההסכם קיבל רביבו 200 אלף דולר לעונה. במסגרת הקמפיין יככב רביבו בסרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ובמגזינים ובקטלוג המותג.



מ GO UNDER נמסר הבוקר כי החברה השקיעה כ- 1.5 מיליון דולר בהשקת והחדרת קולקציית הגברים. "הקולקציה תכלול מגוון רחב של דגמים אופנתיים, צעירים, מושקעים ואיכותיים, לצד גזרות מחמיאות וטרנדיות הנותנים מענה מושלם לגבר הישראלי", אומרים שם.



לדברי אלברט נאקרי מבעלי GO UNDER: "מסקרים ומקבוצות מיקוד שערכנו עולה כי קיים וואקום בשוק ההלבשה תחתונה לגברים בישראל". לדבריו: "בשנים האחרונות עובר שוק ההלבשה התחתונה לגבר תהליך של שינוי. הצרכן הישראלי מתגלה בעל מודעות עצמית גבוהה לטיפוח הגוף והאסתטיקה".




לדבריו: "שוק ההלבשה תחתונה לנשים במקום אחר לגמרי, קיימות היום למעלה מ- 10 רשתות מובילות של הלבשה תחתונה לנשים אשר ממוקמות בקניונים כקונספט עצמאי, ומחזיקות למעלה מ- 30 מותגים ואילו הלבשה תחתונה לגבר חסרה הן כרשתות קמעונאיות והן כמותגים."



עוד מסר נאקרי כי ממחקרים עולה כי בעבר האם או האישה היו רוכשות כ- 1-2 תחתונים לבנים לגבר בעונה ואילו היום הגבר הישראלי שמכבד את עצמו רוכש למעלה מ- 10 תחתונים מעודכנים המתאימים לפריטי הלבוש באותה העונה.



להערכת נאקרי בשנת הפעילות הראשונה תמכור GO UNDER עשרות אלפי פריטים לגבר. בהיקף של למעלה מ- 5 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)