פיליפס מעלה קמפיין תדמיתי בהשקעה של 4 מיליון ש"ח

פיליפס ביחד עם אלקטרה, מעלות ביום רביעי ה-8/8/07 , קמפיין לסדרת מכונות הגילוח שהושקה השבוע בישראל – "Philips Arcitec". הסיסמה המלווה את הקמפיין הינה "עיצוב מושלם לגילוח מושלם. גם לצוואר". הקמפיין בהשקעה של כ- 4 מיליון ש"ח הופק ע"י משרד הפרסום " גלר נסיס Leo Burnett", ויימשך מספר חודשים.



מפיליפס ישראל נמסר כי "סרטון הקמפיין עושה אנלוגיה בין השקת מכונת הגילוח החדשה לבין אירועים ששינו את פני האנושות כולה כדוגמת: כיבוש השמיים – המטוס הראשון וכיבוש האוורסט. הסרט מציג את יכולותיה הייחודיות של המכונה, שהינה מכונת הגילוח הראשונה בעולם הכוללת צוואר גמיש ושלושה ראשים במבנה תלת מימדי. הראשים הינם צפים וגמישים, המתכווננים עצמאית ומבטיחים גילוח חלק ומושלם גם באזור הצוואר."



עוד נמסר כי "הקמפיין ממשיך ומחזק את המסר השיווקי של פיליפס Sense & Simplicity"" – "פשוט והגיוני" ובבסיסו הרעיון שהמוצר (טכנולוגיה) נועד לשרת את הצרכן וככזה עליו להיות מתקדם ביותר ועם זאת אינטואיטיבי, פשוט, קל לשימוש ועונה בצורה האופטימאלית על צרכיו הישירים של המשתמש."



הקמפיין ימשך מספר חודשים ויעלה בערוצים 2 ו- 10 בשעות הפריים, בעיתונות, באינטרנט ובנקודות המכירה הנבחרות.



קרדיטים:


פיליפס


אלישבע שוחט-שוסטרמן – מנהלת תחום מוצרי הצריכה, פיליפס ישראל


עודד פרוינד- מנהל פיתוח עסקי, פיליפס ישראל


אלקטרה מוצרי צריכה ישראל


גלית פריימן – מנהלת שיווק חטיבת הסחר אלקטרה מוצרי צריכה ישראל


מוטי פנאוסוב, מנהל מותג פיליפס באלקטרה מוצרי צריכה ישראל


גלר נסיס Leo Burnett:


מנהלת קריאטיב – קרן קיי ,קופי – אורי הורוביץ ,ארט – אסף לופו ,מפיקת משרד– מיטל מנחם ,מנהל לקוחות- אורן דיבון ,סופרוויזר – לירז סופרין.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)