ש. שסטוביץ השיקה אמש את מותג הבישום היוקרתי – "ג'ון וארווטוס" בישראל

חברת ש. שסטוביץ, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבא, לראשונה בישראל, את מותג הבישום היוקרתי לגבר – "John Varvatos" ("ג'ון וארווטוס"). המותג החדש, הושק אמש באירוע פתיחה גדול וחגיגי במועדון הזאפה בת"א.



"ג'ון וארווטוס, מעצב אופנה מצליח מניו- יורק, הוציא במהלך השנים, סדרות טיפוח, אביזרים ואופנה לגברים, בדרך כלל בהשראת עולם הרוק וזו הסיבה", אומרים בחברה, "בגלל בחרנו לערוך את אירוע ההשקה בסגנון מחווה לז'אנר ובהופעת כוכבי הרוק מאור כהן ופיטר רוט, עם מופע רוקנ'רול ישראלי."



עוד נמסר מהחברה כי בין הפעיליות השיווקיות המתוכננות להטמעת הבושם, לקראת אמצע חודש אוגוסט, תעלה החברה בקמפיין שילוט חוצות ברחבי הארץ, בפרסום באינטרנט, וכן יבוצעו פעילויות קד"מ בברים ומוקדי מוזיקה מרכזיים, בהם יחולקו דוגמיות- התנסות של הבושם החדש.



השפה הפרסומית שתלווה את הקמפין היא "הגבר של "ג'ון וארווטוס", כאדם אשר יודע מה הוא רוצה, אלגנטי ונחשק, בעל חושניות מרומזת."



תקציב קמפיין הפרסום ופעילויות הקד"מ, מוערך בכ- 1.5 מיליון ₪.


אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל