במסגרת השקת המוצר החדש יעלה קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהשקעה של כ- 1.2 מליון ₪. הקמפיין אשר יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 24 ו- 9 יציג דבורה תלת מימדית המשוטטת סביב אריזות המוצר כשברקע מוסיקת "מעוף הדבורה".
על פי סקרים שערכה יוניליוור, נתפס קורנפלקס תלמה, הנצרך על ידי כל בני הבית, כמוצר הבריא ביותר בשוק דגני הילדים. המוצר החדש שומר על הערכים הבריאותיים של קורנפלקס לצד טעם חדש האהוב על ילדים ואף זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה.
רוני בהט מנהלת שיווק דגני תלמה ביוניליור ישראל:" הוספת נגיעות הדבש למוצר תאפשר לאמהות להציע לילדיהן מוצר נוסף שהוא גם בריא וגם טעים. אנו בטוחים כי המוצר החדש יכניס רעננות למותג וימשיך את מגמת הצמיחה שלה".
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: ערן בר יוחאי
מנהל קריאייטיב: זאביק גנני
קופירייטר: אורן קריא
ארט דיירקטור: אורן ורמוס
מנהלת לקוחות: יעל רון
סופרוויזר: רובי ברזני
תקציבאית: מיטל נחום
מנהלת הפקה: דורית גווילי
מפיקה: אודליה נחמיאס
בית פוסט: JCS
מנהלת תחום המשפחה ביונילווור: שולי כרמל
מנהל שיווק תחום הדגנים ביוניליוור: רוני בהט