חברת ש. שסטוביץ עולה בקמפיין חדש למותג הבישום היוקרתי – "ג'ון וארווטוס"

בעקבות הזיכיון החברה מעלה בימים אלו קמפיין גדול של שילוט- חוצות ברחבי הארץ, פרסום באינטרנט, וכן יבוצעו פעילויות קד"מ בברים ובמוקדי מוזיקה מרכזיים, בהם יחולקו דוגמיות- התנסות של הבושם החדש. תקציב קמפיין הפרסום ופעילויות הקד"מ, מוערך בכ- 1.5 מיליון ₪.


הקמפיין מציג את הגבר של "ג'ון וארווטוס", כגבר אשר יודע מה הוא רוצה, אלגנטי ונחשק, בעל חושניות מרומזת.



כמחווה למעצב האופנה המצליח מניו-יורק, ג'ון וארווטוס, שהוא גם חובב רוק מושבע, הבושם החדש הושק, באירוע הפתיחה, בהופעת כוכבי הרוק הידועים: מאור כהן ופיטר רוט, עם מופע רוקנ'רול ישראלי.



אירוע הפתיחה נערך בנוכחות מנהלי רשתות, אנשי כלכלה, עסקים וחברה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)