חברת האיפור הבינלאומית "מאדינה מילנו" פותחת ערוץ שיווקי חדש ומשיקה אתר אינטרנט מכירתי, המשמש כחנות וירטואלית, ומאפשר קניית מוצרים און ליין, בהשקעה של כ- 75 אלף דולר.
האתר שעוצב ע"י חברת "קוצ'י קומיניוקשן", ישמש גם כפורטל טיפוח המציע לגולשים מידע על התחום, טיפים ועצות. המוצרים מוצגים באתר באיכות הנותנת מענה ויזואלי אוטנטי הממחיש את חווית הקניה.
רם קאירי, מבעלי "מאדינה מילנו": "אנו מצפים בחודשים הראשונים לכ- 50,000 גולשים ולגידול של כ- 10% במכירות כבר בשנה הראשונה, בעקבות הקמת החנות הוירטואלית שתביא למיצוי הפוטנציאל בשוק הטיפוח, שרושם גידול שנתי של כ – 60% בשנתיים האחרונות ויחשוף את המוצרים לקהלי יעד פוטנציאליים נוספים שלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט"
עוד מוסיף קאירי: " תחום המכירות באינטרנט שצובר תאוצה יחשוף את מוצרי החברה לקהלי יעד נוספים, שהנם צרכני מוצרי צריכה באינטרנט, אינם מגיעים לסניפים לעיתים קרובות ומחפשים פתרונות איכותיים ומקוריים בתחום האיפור".
האתר הכולל, למעלה מ- 650 מוצרים ב- 50 קטגוריות שונות, מציג את הטרנדים האחרונים בעולם האיפור, קולקציות חדשות וייחודיות טרום הגעתם לחנויות הרשת, מראות איפור ועוד.
כמו כן ניתן למצוא באתר, קולקציות חדשות, מוצרים שעתידים להיכנס לחנויות הרשת, מבצעי הנחות, הטבות ומתנות, מחירים, תמונות המוצרים, עדכון אודות פתיחת סניפים חדשים, שת"פ, שעות פעילות, מיקום הסניפים, מענה לשאלות הגולשים, וטיפים, עצות ומידע שימושי בתחום.