מגדל רותמת את הנפילות בבורסות: יוצאת בקמפיין אינטרנטי חדש

בעקבות הנפילות בבורסות: חברת הביטוח מגדל יוצאת בקמפיין אינטרנטי חדש לביטוח מנהלים המיועד לספק מנגנוני ביטחון לחוסר הוודאות בשווקים. הקמפיין, שיעלה באמצעות אידיאולוג'יק ב- ynetובאתרים כלכליים, מעודד את הגולשים להשתתף בסקר על תנודתיות הבורסה ומפנה לדף נחיתה של המוצר – ביטוח מנהלים המספק הגנות נגד סיכוני השוק.



מאידיאולוג'יק נמסר הבוקר כי "החלטנו לרתום את מצב הבורסה לטובת הקמפיין. הגולשים מוזמנים לענות על סקר שבודק את התחזית שלהם להתנהגות הבורסה. בהתאם לתשובה (תעלה או תרד) מטוס עשוי גזרי עיתונים עם כותרות כלכליות זועקות טס למעלה או למטה מתוך הבאנר ומפנה לדף הנחיתה של מגדל בטוח. במקביל תוצאות הסקר מתעדכנות ומוצגות און-ליין."



לדברי ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק, הקמפיין הוא דוגמא ל OBM (Occasional Based Marketing) "ניצלנו את מה שקורה בשוק בשבוע האחרון כדי לחדד את יתרונות המוצר של הלקוח שלנו". שאר הצוות באידיאולוג'יק כולל את התקציבאית איילת שררה, מנהל צוות קריאייטיב אלעד סטפנסקי, ארט דירקטור פייד רודינסקי והמעצב ערן יאמר.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)