חברת "אקסלנט" מקבוצת דטהסייף מעלה קמפיין פרסום להשקה מחודשת של המותג "אקסלנט". הקמפיין, שהיקפו הכספי מסתכם ב- 100,000$, נועד לחנוך את חנות הדגל החדשה של "אקסלנט" שנפתחה ברמת החייל בת"א (עלות פרויקט 45,000 $). הקמפיין יפעל תחת הסלוגן "תחשוב קרוב" ויעלה בשלטי חוצות בגוש דן, מודעות פרסום בעיתונות ובאינטרנט.
בימים אלו קבוצת דטהסייף השיקה מחדש את המותג אקסלנט, כמותג המומחה והמקצועי ביותר לרכישת מחשבים וציוד היקפי לשוק הפרטי. כחלק מתהליך המיתוג עוצב מחדש האתר שמשמש כיום אתר מרכזי וייחודי לתחום המחשבים. באתר יש אפשרויות לקניות פומביות וקבוצתיות, ומאחוריו יש ניסיון מצטבר של 15 שנים בניהול רשת חנויות פרטית ומכירות באינטרנט.
מהחברה נמסר היום כי לצד האתר הוקמה חנות הדגל של אקסלנט בא.ת רמת החייל ת"א, במיקום מרכזי עם כוח קנייה משמעותי. חנות זו היא חלק מרשת חנויות אשר מיועדת לקום בשנתיים הקרובות ולהתמחות במחשוב מקצועי, בנישה של מקצועיות שרות ואמינות. עוד נמסר כי "בחנות ישנו חדר מדיה סנטר ייחודי ותצוגה של כל המותגים המובילים והנחשקים בתחום המחשוב והציוד ההיקפי."
אקסלנט מקבוצת דטהסייף פועלת בשוק הפרטי בישראל במכירות חומרה וציוד היקפי והיא היחידה בעלת הסמכת ספק פתרונות של AMD בישראל (AMD – Platinum Solution Provider). אקסלנט הוקמה בשנת 1991 ופועלת במודל של One Stop Shop .