במסגרת הקמפיין הבינלאומי של ניין ווסט, שיעלה בספטמבר 2008 ברחבי העולם, השקיעה חברת סופר ברנדס מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית ובמגזינים, קד"מ בחנויות ושת"פ אסטרטגי ,לדוגמא: שת"פ עם חברת האיפור מאדינה מילאנו.
קמפיין החורף ייערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של מיליון ש"ח.
לדברי גל פרלמן, מנהל מותג ניין ווסט בישראל: "ע"פ מחקרים שנערכו בארה"ב מסתבר כי נשים מעדיפות נעל, תיק, ארנק וחגורה תואמים ,כיוון שזה נותן להן תחושת אופנתיות ושיק. החל מהסתיו הקרוב ניין ווסט תתחיל לשווק בישראל גם חגורות ,התואמות לנעליים, תיקים וארנקים, כאשר הנעל היא המובילה וכל האקססוריז מותאמים לה בבדים ,בחומרים,ובצבעים."
עוד הוסיף פרלמן ואמר: "הבחירה בסופר מודל נטשה פולי זו עונה שניה, נעשתה כיוון שפולי עולה בקנה אחד עם ערכי המותג ומשדרת חדשנות, רעננות ואופנה."
חברת ניין ווסט האמריקאית מתמחה בייצור ושיווק נעלים ואביזרי אופנה לנשים. החברה מחזיקה 10% משוק נעלי הנשים בארה"ב ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום אביזרי האופנה. בישראל, מונה הרשת כיום 16 חנויות.