סובארו מעלה לאוויר קמפיין פרסומי לרכב משפחתי חדש

חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, תעלה לאוויר עם קמפיין פרסומי חדש למכונית המשפחתית החדשה סובארו 3B בהיקף של כ-4 מיליון ₪. הקמפיין יעלה לאוויר ביום חמישי 24 באוגוסט 2007 בערוצים 2, 10 ו-9 למשך 3 שבועות, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט.



סיסמת הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום JWT ISRAEL, הבמאי איתי בכר וחברת ברודקאסט היא: " B3– ההצלחה מגיעה למשפחה". הפרסומת תשודר בתמהיל אורכים של 20 שניות.



אלי דוד, מנכ"ל "יפנאוטו" אמר כי הקמפיין יתבסס על הרעיון הפרסומי שה-B3 היא המשלבת האולטימטיבית של כל צרכי המשפחה בעולם המודרני.



קרדיטים:


משרד פרסום: מנכ"ל ואחראי קריאטיב- יורם דמבינסקי, מנהל קריאטיב-ארז מי-טל, צוות קריאטיב-אסף קובו ואורלי פרום, סופרוויזרית-מאיה סלומון, תקציבאית-ענת ברמן, מפיקה ראשית-שרון בן דוד. חברת הפקה : ברודקאסט , במאי – איתי בכר , מנהלת הפקות – סיסי , מפיק פוסט – ליאור ינאי וצלם-דני שניאור.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)