קמפיין פרסום חדש לעגלות BLOO לאנשים גבוהים במיוחד


שמעון גרשון, ניר דוידוביץ, יניב קטן ורוברטו קולאוטי שחקני נבחרת ישראל בכדורגל כולם אבות לתינוקות הצטלמו לראשונה לקמפיין פרסומי של חברת 'דוקטור בייבי' לעגלת BLOO המתאימה לאנשים גבוהים במיוחד.




אריק איילון, מנכ"ל חברת 'דוקטור בייבי' מוסר: "לאחר מחקרים מעמיקים בקרב הורים רבים ומתוך מחשבה על בטיחות התינוקות ונוחות ההורים יצרנו עגלה שגם אנשים גבוהים במיוחד יוכלו ליהנות בטיול עם העגלה מבלי לחטוף כאבי גב."



הקמפיין תחת הסלוגן: "הדור החדש של האבות – ה"סופר אבא", יעלה באמצע חודש אוקטובר באמצעות משרד הפרסום: "טוש הפקות בע"מ", יכלול קטלוג, מודעות פרסום, אינטרנט, פוסטרים בנקודות מכירה ויחסי ציבור.




קרדיטים:


משרד הפרסום: 'טוש הפקות ' בע"מ.


צילום: דן לב


סטיילינג : דלית רוסו.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

איציק קויפמן בעלים קבוצת ציינה מוטורס - צילום יחצ
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן