קוסמופארם עולה בקמפיין ראשון למוצר חדש מסדרת Crema

קוסמופארם יצרנית מותג מוצרי הטיפוח והטואלטיקה Crema, עולה בקמפיין למוצר חדש תחת המותג. הקמפיין למוצר, תחליב שמן רחצה;Body oil Shower Cream – תחליב רחצה ושמן גוף במוצר אחד, יעלה תחת הסיסמה "עורך כבר מזמן לא היה רך כל כך". הסרטון מתמקד במוצר ומתאר את המפגש בין תחליב הרחצה לשמן גוף ליצירת מוצר משולב.



הקמפיין, בהיקף 2 מליון שקלים, יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו תל-אביב בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט למשך 6 שבועות.



קרדיטים:


מנהל קריאייטיב: אדם בני. ארט דיירקטור: יוסי ברגר ועמי רז. קופי: רונן לוין. מפיקת משרד: דנה קארו-זינגר. סופרוויזרית: תמי בכר. תקציבאית: ריבי פלד. פלנרית: דנה פרבמן. יחסי ציבור: יורו קומיוניקיישן. חברת הפקה: טלעד. במאי: בני מעלי.




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM