הקמפיין יעלה תחת הכותרת "חוקי מרפי", ויתמקד ב- 3 קטגוריות מוצרים של morphy richards: שואבי אבק, מגהצים וה- FOOD FUSION – סדרת מעבדי מזון חדשנית ויוקרתית.
מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות לאיכות המותג morphy richards ובניית מיצוב מבדל. אסטרטגיית הקמפיין היא הצגת המוצרים האיכותיים והמעוצבים מבית מרפי ריצ'רדס, באמצעות הצגת התועלות הפרקטיות שלהם לצרכנים.
שריג טופ סטנדרט (שריג אלקטריק בע"מ) הינה המשווקת הבלעדית של מוצרי morphy richards בישראל.
קרדיטים:
משרד פרסום: דרורי-שלומי
מנהל תכנון אסטרטגי: גילי ארג'נטארו
מנהל קריאייטיב: ערן טלמור
ארט: שי ברוש
קופי: טל טוטקה
תקציבאית: תמי גרוס