קמפיין חדש לרשת "קפה ג'ו" באמצעות פרסום "אשכנזי זלצמן"




רשת "קפה ג'ו", רשת בתי הקפה השנייה בגודלה בארץ (42 סניפים הפרושים ברחבי הארץ), יוצאת בקמפיין חדש עם משרד פרסום חדש. הקמפיין מבית היוצר של משרד הפרסום "אשכנזי זלצמן" תחת הכותרת: "לצאת מהבית להיכנס לג'ו" יוצג בעיקר לעורפי 400 אוטובוסים ברחבי ישראל. בקרוב יעלה הקמפיין גם במגזינים ובעיתונות הארצית. היקף תקציב הקמפיין כ – 400,000 ₪



מהרשת נמסר כי הקמפיין נחלק למספר פרסומים, כאשר בכל אחד מהם, מועברת חווית הקפה ברשת, פעם נראה זוג היושב בבית הקפה האהוב עליו ומשוחח על כוס קפה ופעם בחור הנהנה לשבת לבדו על כוס קפה אצל ג'ו. בכל הפרסומים נעשה שימוש מיוחד בדמויות לשם יצירת אפקט תלת מימד.



קרדיטים:



מנהל קריאייטיב – לי אופיר


קופירייטיר – שירי וופל


ארט – ולדי גבילב


סופרוויזר – עידית ורד



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)