קמפיין הפרסום של טרייד מוביל יוצא לדרך

קמפיין הפרסום החדש של "טרייד מוביל", חברת הטרייד אין הרשמית של יבואני הרכב המובילים בישראל, עולה לאוויר עם פרסומות רדיו חדשות. הפרסומות יעלו בתחנות הרדיו האזוריות המובילות בעלות של כ-250 אלף ₪, ממחר וימשכו כשבועיים.



את הסיסמא החדשה "מהטרייד אין של היבואן לצרכן", יובילו הקומיקאי אסי ישראלוף מ"מה קשור" והשחקנית והסופרת שרית סרי.



כזכור, בחודש האחרון החליטו ב"טרייד מוביל", על התקשרות עם משרד הפרסום "חברון זלצמן" לצורך העלאת קמפיין מיתוג חדש שעלותו כ-1.5 מיליון דולר, תוך שיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור "א.מ.ן ויינר".



מנכ"ל "טרייד מוביל" מנשה ברק לקראת צאת קמפיין הפרסום: "קמפיין הפרסום ברדיו הינו הראשון מתוך מספר פעילויות שיווק מגוונות, שמטרתן לבסס את חברת טרייד מוביל כמובילה בענף הטרייד אין".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)