רשת האופנה ZIP עולה בקמפיין סתיו-חורף


רשת חנויות ZIP, אופנת נשים וגברים, משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו- חורף 2007/8. לרגל השקת הקולקציה יוצאת החברה בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום "לין & לין". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על ארבעה מליון שקלים והוא כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה – עיתונות ארצית יומית ומוספי חג וסופשבוע, מגזינים, פעילות אינטרנט וקטלוג.


עלות הקמפיין: ארבעה מיליון ש"ח.



מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת תחת הסלוגןTAKE A LOOK , ויציג מראות שונים בהתאם לסגנונות חיים ולמצבי רוח משתנים. המודעות ייצאו לעיתונות בסדרות כאשר הן מציגות את הקולקציה המגוונת של הרשת והתאמתה לשלבים השונים במהלך העונה. הקמפיין עוצב באווירת הפקות האופנה במגזינים המובילים בחו"ל, ומככבים בו הדוגמנים הישראליים הבינלאומיים חוה מונד ואנחל בונני.



רשת אופנת ZIP, הוקמה בשנת 1995 ונמצאת בבעלות ובניהול משפחת אהרונסון. החברה מפעילה 45 סניפים ברחבי הארץ.



קרדיטים:


משרד פרסום: לין & לין, ארט דירקטור: חן זיו, סופרווייזר: אורי לין, תקציבאית: רעות מושיוב, צלם: אוהד רומנו, סטיילינג: סיימון אלמלם.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל