נביעות השיקה הבוקר בקבוק משפחתי 5 ליטר עם פקק ברז לנוחות מזיגה. המהלך, בהשקעה כספית של 2 מיליון דולר, ילווה בקמפיין פרסום ופעילות קד"מ.
מהחברה נמסר כי פעילויות ההשקה כוללות קמפיין תקשורתי נרחב בטלוויזיה ,בשלטי חוצות ובאינטרנט, שמטרתם לחשוף בפני הציבור את המוצר החדש ויתרונותיו. בנוסף, תתקיים פעילות קד"מ נרחבת ברחבי הארץ במהלכה מאות אלפי צרכנים יחשפו לנביעות 5 ליטר עם פקק ברז ויתנסו בחוויית המזיגה.
עוד נמסר כי הקמפיין יכלול סרטון שישודר במקביל בערוצים 2, 10 ו-24 וכן פרסום בשלטי חוצות תחת הכותרת "עוד רעיון גדול מנביעות".