LEE COOPER עולה בקמפיין ראשון עם הבחירה החדשה – פוגל אוגלבי



מותג הג'ינס הבינלאומי LEE COOPER בקמפיין פרסום ראשון של "פוגל אוגלבי" לעונת סתיו-חורף 07-08, בהשקעה של כ-1 מיליון דולר.


לצורך הפקת הסרט שצולם באוקראינה נסגרה תחנת רכבת מרכזית למשך יממה שלמה, כאשר בהפקת הסרט המורכבת השתתפו 100 ניצבים ו-50 אנשי צוות, לצד זוג הדוגמנים הבינלאומיים שהובילו את הסרטון – וולסקה הברזילאית ויאן אהלגרן השוודי.


התסריט מתבסס על מפגשים קצרים וטעונים בין בחור ובחורה זרים במספר אזורי תחנת רכבת תחתית, כאשר כל נקודת מפגש ביניהם מלווה בחיכוך מכנסי הג'ינס, היוצר להבת אש. במהלך הסרטון מתקיים מרדף בין השניים ברחבי התחנה, כל מפגש גורם לנזק לסביבה ולפריטי הלבוש שלהם מלבד הג'ינסים, היחידים ששורדים את ההתרחשות, כאשר בסצינה האחרונה הבחור מאתר את הבחורה בחדר צדדי, שם היא יושבת בין חביות דלק גדולות עם חיוך ממזרי ומפתה. בסיום מופיע הסלוגן.



אדי מזרחי סמנכ"ל "קונספט שיווק", בעלת זכיון מותג LEE COOPER בישראל: "השנה אנו חוזרים למדיה לאחר פעילות אסטרטגית ענפה שהתרכזה ברובה בהרחבת הקולקציות ופניה להרחבת קהל היעד שלנו, בביסוס ופיתוח חנויות נוספות של LEE COOPER בישראל ובמזרח אירופה. LEE COOPER הינו מותג הג'ינס המוביל בישראל והפעילות השנה תבסס את מעמדו".



קונספט שיווק פועלת במספר תחומים: "LEE COOPER" ,"בלו בירד","אקספוז".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)