חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית סיטרואן לישראל, פותחת ביום חמישי בקמפיין חדש למכונית המיני – סיטרואן C3, בעלות של כמיליון שקל.
במסגרת הקמפיין, אותו הפיק משרד הפרסום זרמון גולדמן, יתבקשו גולשי האינטרנט שיכנסו לאתר לשלוח תמונה שלהם עם בת זוגם בתוספת פיסקה קצרה המציינת מדוע היא האחת עבורם. התמונות והמשפטים יופיעו באתר שנפתח במיוחד עבור הקמפיין בכתובת: www.c3-theone.co.il
וידורגו על ידי הגולשים. הפיסקה שתיבחר במקום הראשון תזכה את שולחו ובת זוגתו בפרס מרשים: טיסה ושבוע שהייה בפריז, עיר האורות והרומנטיקה, ומכונית סיטרואן C3 צמודה לכל תקופת השהייה.
את קמפיין האינטרנט ילווה קמפיין מודעות בעיתונות המודפסת בו יראה זוג ביום כלולותיהם, כאשר החתן בורח מהכנסיה לזרועותיה של ה-C3 וברקע הסיסמא: “She's the one".
קרדיטים:
מנהל המחלקה: אתגר שפירק
תקציבאי: אמיר טל
קופי: אייל זוסמן