קמפיין אינטרנט חדש לסיטרואן: "She's the one"


חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית סיטרואן לישראל, פותחת ביום חמישי בקמפיין חדש למכונית המיני – סיטרואן C3, בעלות של כמיליון שקל.



במסגרת הקמפיין, אותו הפיק משרד הפרסום זרמון גולדמן, יתבקשו גולשי האינטרנט שיכנסו לאתר לשלוח תמונה שלהם עם בת זוגם בתוספת פיסקה קצרה המציינת מדוע היא האחת עבורם. התמונות והמשפטים יופיעו באתר שנפתח במיוחד עבור הקמפיין בכתובת: www.c3-theone.co.il


וידורגו על ידי הגולשים. הפיסקה שתיבחר במקום הראשון תזכה את שולחו ובת זוגתו בפרס מרשים: טיסה ושבוע שהייה בפריז, עיר האורות והרומנטיקה, ומכונית סיטרואן C3 צמודה לכל תקופת השהייה.



את קמפיין האינטרנט ילווה קמפיין מודעות בעיתונות המודפסת בו יראה זוג ביום כלולותיהם, כאשר החתן בורח מהכנסיה לזרועותיה של ה-C3 וברקע הסיסמא: “She's the one".



קרדיטים:


מנהל המחלקה: אתגר שפירק


תקציבאי: אמיר טל


קופי: אייל זוסמן

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)