חברת האון ליין Websense קיבלה את תקציבי הפרסום באינטרנט של קבוצת קרסו המשווקת את מותגי ניסן ורנו בישראל בהיקף של 300 אלף דולר בשנה. עד עתה טופל בחברה רק תקציב ניסאן, והשנה יצטרף אליו גם תקציב רנו.
ניסו לרדן, סמנכ"ל השיווק של websense, אומר ש- Websense Media, חברת האינטראקטיב של Websense, מספקת מענה מקצועי המשלב מיומנויות טכנולוגיה, קריאיטיב ומדיה מתקדמות. בשונה מחברות אינטראקטיב רגילות, Websense Media נעזרת בתמיכה טכנולוגית ענפה של החברה-אחות Websense Technologies .
"בנייה נכונה של קמפיינים באינטרנט אינה אפשרית ללא הבנה מעמיקה של המדיום הזה", אומר לרדן. "התפיסה המובילה אותנו היא שאינטרנט אינו רק כלי שיווקי אלא פלטפורמה המאפשרת ללקוח להפוך את הרשת לאפיק הכנסות משמעותי ורווחי. זאת, אם יודעים איך לרתום את הטכנולוגיה לטובת המטרות העסקיות והמסרים הפרסומיים של הלקוח".
הילה אראלי מנהלת תחום מחקר ואינטרנט של קבוצת קרסו, אומרת ש- Websense הוכיחה יכולות טכנולוגיות והבנת מדיה מצוינת, ולכן הוחלט בקבוצה להעביר אליהם גם את תקציב רנו.