מותג BEKO עולה בקמפיין חדש. הקו הפרסומי נשאר: "בקו בחירה עולמית"

חברת ברימאג דיגיטל אייג' יבואנית מקררי BEKO בישראל, מעלה קמפיין פרסום רחב היקף לרגל השקת סדרת מקררי SBS עם מערכת הקירור החכמה.



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום עפר הרץ ליניאל DDB תחת הסלוגן "בקו בחירה עולמית", עולה בהשקעה של כ- 2.5 מליון ₪ וממשיך את הקו האסטרטגי של המותג בישראל לפיו ב-101 מדינות נמכר בכל 2 שניות עוד מוצר של בקו. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה בכל הערוצים, רדיו אזורי, עיתונות ארצית, מדיות תומכות נוספות, וכן נראות בנקודות המכירה לצד פעילות קד"מ.




קרדיטים:


מנהלת פרסום ברימאג דיגיטל אייג' – רותי ברניצקי


משרד פרסום-עופר הרץ ליניאל DDB


סופרוויזרית – חניתה פרץ


קופירייטר – אילן לזרוביץ


ארט – רומן גולמן


מנהל קריאייטיב – רוני הרץ



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)