"דומינו'ס פיצה" עולה בקמפיין המשך לפיצה הניו-יורקית "ברוקלין סטייל פיצה"

לאור הצלחת מהלך ההחדרה של קמפיין "ברוקלין סטייל פיצה", "דומינו'ס פיצה" מעלה קמפיין פרסום נוסף, בהיקף השקעה של 250,000 דולר.


הקמפיין יעלה במשך חודשיים, החל מסוף חודש ספטמבר ועד סוף נובמבר 2007, וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 24, במהלך החגים, תחת הסלוגן: "30 דקות וברוקלין אצלך בבית".


סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון- גולדמן.



קמפיין הטלוויזיה, יגובה בהפצה רוויה ודיוור ישיר, ללמעלה ממיליון בתי אב.



מנכ"ל "דומינוס פיצה", אסף גרינברג, מסר: "קמפיין 'ברוקלין- סטייל פיצה' נחל הצלחה גדולה, בקרב הצרכנים, הרבה מעבר למצופה. לאור ההצלחה, החלטנו להמשיך את הקמפיין ולהציע במסגרתו, לקהל לקוחותינו, מגוון מבצעים לתקופת החגים ולאחריהם, אשר יהיו אטרקטיביים במיוחד ויהיו ארוחות משפחתיות שוות לכל כיס. אנו נמשיך לעשות מאמצים ונשדרג את מערך שירותי- הרשת ואת מגוון הארוחות שברשותנו, על מנת לתת מענה ישיר לטעמים המגוונים של כלל האוכלוסייה".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)