השחקנית מיכל קפטה נבחרה כפרזנטורית של רשת אופנת הנשים "לורד קיטש" לחורף. תקבל 15,000 דולר

השחקנית מיכל קפטה נבחרה להוביל את קמפיין רשת אופנת הנשים "לורד קיטש" לחורף 2008. רשת "לורד קיטש" תעלה בקמפיין ארצי בהיקף של 250 אלף דולר, שיתפרס במודעות בעיתונות הארצית והמקומית ובפוסטר מדיה. מיכל תקבל שכר של 15 אלף דולר לעונה הנוכחית.



בני לוי, מנכ"ל רשת "לורד קיטש", מסר כי "בחרנו במיכל כאישה המשדרת דומיננטיות וקלאסיות, אישה בעלת משפחה שמזוהה עם עולם הזוהר ומתחברת לערכי המותג"



מיכל קפטה, שחקנית שככבה בטלנובלות מקומיות ובהצגות תיאטרון חזרה לארץ לאחר חופשה ארוכה בה חיה עם בעלה ושתי בנותיה בקוסטה ריקה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל