עמינח מעלה קמפיין אינטרנט תחת הקונספט "רוצה לדעת למה הוא לא מוכן לישון איתך?"

חברת עמינח מעלה בימים אלו קמפיין אינטרנט תחת הקונספט " "רוצה לדעת למה הוא לא מוכן לישון איתך?" באמצעות משרד אידיאולוג'יק.



ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק מסר "הקונספט השיווקי החדש נועד להדגיש את הצורך הגובר בהשקעה בריאותית לגב. במקביל לקמפיין התדמיתי, יצאה עמינח במבצע טרייד אין אטרקטיבי לקידום מזרון ENERGY המעניק תמיכה מושלמת לעמוד השדרה".



הקמפיין יעלה למשך שבועיים באתרי האינטרנט המובילים בשפה העברית והרוסית.



קרדיטים:



תקציבאי: דודי ישראלי, סופרוייזר: ליאור שלום, מנהל קריאייטיב: ג'וואד מבג'יש, מעצב: אודי דונייר, קופי: ליעד קליין, מגזר רוסי: פובליסיס סקטורס.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)