ממנפים את פרשיית חפציבה: אפריקה ישראל עולה לאוויר בקמפיין טלוויזיוני

אפריקה ישראל מגורים עולה לאוויר בקמפיין טלוויזיוני בהשקעה של כ- 300,000 $



הקמפיין, המחזק את תדמיתה חטיבת המגורים של קבוצת אפריקה ישראל, כחברת הבניה המובילה בארץ, הופק על ידי משרד הפרסום "אזימוט" ובוימו על ידי שחר סגל.



הקמפיין, שיועלה בערוצים 2, 10 ו9, יהיה לתקופה של שבועיים.



חברת אפריקה ישראל מגורים תבסס בקמפיין את העובדה כי נבחרה בחודש ספטמבר 2007 על ידי מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה לחברה "הטובה והאמינה ביותר" על ידי כ-54% מבעלי הדיעה בישראל בסקר של "המבחן של המדינה". וזאת, בפער ניכר על פני מתחרותיה.



הסרטונים, שאורכם כ- 35 שניות, מציגים סיטואציות מחיי היומיום של משפחה המצויה בתהליך קבלת אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייה והיא מעמד רכישת דירה.



קרדיטים:


משרד פרסום : אזימוט


במאי: שחר סגל


הפקה: POV


קריינות: גיל עומר


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל