ממנפים את פרשיית חפציבה: אפריקה ישראל עולה לאוויר בקמפיין טלוויזיוני

אפריקה ישראל מגורים עולה לאוויר בקמפיין טלוויזיוני בהשקעה של כ- 300,000 $



הקמפיין, המחזק את תדמיתה חטיבת המגורים של קבוצת אפריקה ישראל, כחברת הבניה המובילה בארץ, הופק על ידי משרד הפרסום "אזימוט" ובוימו על ידי שחר סגל.



הקמפיין, שיועלה בערוצים 2, 10 ו9, יהיה לתקופה של שבועיים.



חברת אפריקה ישראל מגורים תבסס בקמפיין את העובדה כי נבחרה בחודש ספטמבר 2007 על ידי מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה לחברה "הטובה והאמינה ביותר" על ידי כ-54% מבעלי הדיעה בישראל בסקר של "המבחן של המדינה". וזאת, בפער ניכר על פני מתחרותיה.



הסרטונים, שאורכם כ- 35 שניות, מציגים סיטואציות מחיי היומיום של משפחה המצויה בתהליך קבלת אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייה והיא מעמד רכישת דירה.



קרדיטים:


משרד פרסום : אזימוט


במאי: שחר סגל


הפקה: POV


קריינות: גיל עומר


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)