חברת פפאיה PAPAYA עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה

חברת פפאיה PAPAYA עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה – קמפיין לנעלי תינוקות "פפאיה בייבי". הקמפיין בהיקף 200 אלף דולרים יעלה למשך 10 ימים בערוצי הטלוויזיה המסחריים. את הקמפיין מובילה ג. יפית, הממליצה על נעלי תינוקות פפאיה בייבי (נעלי צעד ראשון).



לדברי משה אורון, מנכ"ל חברת פפאיה, "מטרת הקמפיין הינה להגביר את המודעות בקרב ציבור ההורים לנעלי התינוקות האיכותיות שלנו, נעליים אשר קיבלו את הציון הגבוה ביותר (ציון 9) בבדיקה שנעשתה ע"י מכון התקנים , עבור מדור צרכנות של עיתון מוביל. מטרתנו היא להיות מובילים בשוק נעלי התינוקות בפרט כמו בשוק נעלי הילדים בכלל".



קרדיטים:


משרד פרסום: ג. יפית


קופירייטר: רז לסניק


במאית: ענת ספרן


צילום: אודי גולן


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)