ביטוח ישיר עולה בקמפיין טלוויזיה חדש

ביטוח ישיר עולה בקמפיין טלוויזיה חדש, המצטט את הכותרת העיתונאית שהתפרסמה לאחרונה בתקשורת: "שיעור החידוש של ביטוח רכב מקיף הוא הגבוה ביותר בחברת ביטוח ישיר" זאת בעקבות הדוחות הכספיים של חברות הביטוח.



על פי הנתונים בדוחות: 78% מקרב המבוטחים ממשיכים את פוליסת ביטוח רכב המקיף לשנה נוספת בחברת ביטוח ישיר וזאת לעומת 75% בחברת AIG, 73% במגדל.



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R" וכולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט וימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 200,000$.




קרדיטים:


מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי; ראש צוות קריאטיב: נדב פרסמן; קופי: יאיר שיינברג; ארט: גל זכאי; סופרוייזר: ענבל מור; תקציבאית: קרן דיק; מפיקת משרד: סיגל נוגסי; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל