ביטוח ישיר עולה בקמפיין טלוויזיה חדש

ביטוח ישיר עולה בקמפיין טלוויזיה חדש, המצטט את הכותרת העיתונאית שהתפרסמה לאחרונה בתקשורת: "שיעור החידוש של ביטוח רכב מקיף הוא הגבוה ביותר בחברת ביטוח ישיר" זאת בעקבות הדוחות הכספיים של חברות הביטוח.



על פי הנתונים בדוחות: 78% מקרב המבוטחים ממשיכים את פוליסת ביטוח רכב המקיף לשנה נוספת בחברת ביטוח ישיר וזאת לעומת 75% בחברת AIG, 73% במגדל.



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R" וכולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט וימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 200,000$.




קרדיטים:


מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי; ראש צוות קריאטיב: נדב פרסמן; קופי: יאיר שיינברג; ארט: גל זכאי; סופרוייזר: ענבל מור; תקציבאית: קרן דיק; מפיקת משרד: סיגל נוגסי; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)