"פרמה גורי" עולה בקמפיין למותגים "פיטוציאן" ו"פיטואקסיל" בהשקעה של חצי מיליון ש"ח

חברת "פרמה גורי", יבואנית המותגים "פיטוציאן" ו"פיטואקסיל", יוצאת בקמפיין פרסום תחת הסיסמה: "לעצור את הנשירה – לחדש את הצמיחה", בהשקעה כוללת של יותר מחצי מיליון ש"ח.



הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אינסנטיב, יעלה לאוויר ב- 15 באוקטובר 2007. הקמפיין יכלול פרסומות במדיה הכתובה ובאינטרנט וילווה במבצע אטרקטיבי לצרכן בתקופת הקמפיין ברשתות הפארם, בתי המרקחת והטבע.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)