Rami-Lee יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום רחב היקף להשקת קולקציית חורף 2008 הכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה הארצית והמקומית, קד"מ, הפקת קטלוגים ועוד הנאמד במיליון ₪ .
מהחברה נמסר כי הייחוד השנה יהיה בכך שהופק קטלוג ייחודי במסגרתו צילומי האופנה של הפרזנטורית מיכל אמדורסקי משולבים בעולם מאויר בתוך סיטואציות ומקומות מגוונים בחיי היום יום. הקטלוג יופץ לכ- 40,000 נשים בהריון החברות במועדון הלקוחות של הרשת, וכן ללקוחות בסניפי הרשת.
לדברי רועי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של Rami-Lee: "בשנתיים הקרובות אנו מתעתדים לפתוח סניפים נוספים, שיאפשרו לנשים בהריון בכל הארץ ליהנות מהאופנה החדשנית והאיכותית של רשת Rami-Lee".
כיום מונה רשת 'Rami-Lee' 22 סניפים ברחבי הארץ, הרשת הינה בבעלותו המלאה של רמי מזרחי, וקיימת כרשת חנויות עצמאית מאז שנת 2001. המותג 'Rami-Lee' קיים בארץ משנת 1971.