Rami-Lee יוצאת בקמפיין פרסום רחב בהשקעה של מיליון ש"ח

Rami-Lee יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום רחב היקף להשקת קולקציית חורף 2008 הכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה הארצית והמקומית, קד"מ, הפקת קטלוגים ועוד הנאמד במיליון ₪ .



מהחברה נמסר כי הייחוד השנה יהיה בכך שהופק קטלוג ייחודי במסגרתו צילומי האופנה של הפרזנטורית מיכל אמדורסקי משולבים בעולם מאויר בתוך סיטואציות ומקומות מגוונים בחיי היום יום. הקטלוג יופץ לכ- 40,000 נשים בהריון החברות במועדון הלקוחות של הרשת, וכן ללקוחות בסניפי הרשת.



לדברי רועי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של Rami-Lee: "בשנתיים הקרובות אנו מתעתדים לפתוח סניפים נוספים, שיאפשרו לנשים בהריון בכל הארץ ליהנות מהאופנה החדשנית והאיכותית של רשת Rami-Lee".



כיום מונה רשת 'Rami-Lee' 22 סניפים ברחבי הארץ, הרשת הינה בבעלותו המלאה של רמי מזרחי, וקיימת כרשת חנויות עצמאית מאז שנת 2001. המותג 'Rami-Lee' קיים בארץ משנת 1971.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)