פרויקט HIgH יוצא בקמפיין פרסומי בהיקף כספי של מיליון ₪

פרויקט מגדלי המגורים HIgH של היזמים חברת אאורה וס.י.אבן, הממוקם ביהוד מונוסון בסמוך לקריית הסביונים, יוצא בקמפיין פרסומי לרגל תחילת השיווק. הקמפיין יעלה לאוויר ביום א', ב-21 באוקטובר למשך כ 45 ימים, באמצעות משרד הפרסום עמית בן-נון דולב ועלותו מליון ₪. הקמפיין יכלול: שילוט חוצות, על גבי אוטובוסים, באינטרנט, מקומונים, רדיו ודיוור ישיר.



לדברי יריב עמית, מנכ"ל משרד הפרסום עמית בן-נון דולב, "הקמפיין החדשני ממצב את פרויקט המגורים כפרויקט גבוה ויוקרתי, HIgH, מעל כל הפרויקטים באזור, וזאת באמצעות שימוש טיפוגרפי במשפטים הנשענים על המילה HIGH: HIgH live,Say HIgH ו HIgH love you. הלוגו של הפרויקט כולל את המילים 'הגנים התלויים', בכדי להדגיש את העובדה כי הפרויקט מציע חדשנות עיצובית – לראשונה בישראל תוכננו דירות במגדל המציעות גינה רחבת ידיים המתנשאת לגובה שני מטר".



לדברי משה שטרית, משווק הפרויקט, פרויקט הנדל"ן החדש הינו הסנונית הראשונה למתחם מגורים חדש ולכן הייתה חשיבות גדולה לגבש אסטרטגיה אשר תמצב אותו כחדשני וראשוני עבור קהל היעד שהינו תושבי בקעת אונו ומרכז הארץ.



קרדיטים:


משרד פרסום עמית בן נון דולב.


מנהל קמפיין – יריב עמית


אסטרטגיה- איציק בן נון


מנהל קריאיטיב – ערן דולב


ארט – לימור זמיר


תקציבאית – מאיה ממן

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)