הילוך שישי, קבוצת מרכזי שירות ומכירה לרכב, יוצאת באמצעות משרד הפרסום "נפתלי- אברהם" בקמפיין עבור מחלקת השרות של החברה. הקמפיין עולה באינטרנט בלבד ובמרכזו תחרות נושאת פרסים.
הקמפיין משלב טיזרים, הקוראים לגולשים להצטרף לתחרות "נערת השער". כדי לקחת חלק בתחרות, על הגולשים להקליק על הבאנר ולשלוח תמונה של רכבם בליווי הסבר על האופן בו הם שומרים על ערך הרכב, על בטיחותו ועל ה 'LOOK' שלו. התחרות היא עבור הרכב השמור בצורה הטובה ביותר והבחירה של הרכב המנצח תעשה על ידי דירוג הגולשים.
מהחברה נמסר כי הפרס עבור המנצח הוא הופעת תמונת רכבו בשער המגזין "הילוך שישי" שיופץ בחודש נובמבר הקרוב למנויי מעריב ולמועדון הלקוחות של קבוצת הילוך שישי. כתבה רחבה אודות הזוכה ורכבו תופיע גם היא במגזין זה.
עוד נמסר כי מטרת הקמפיין היא לעורר את המודעות לשמירה על ערך הרכב ועל בטיחותו כמו גם לעודד את המעורבות של הצרכן בבחירת הטיפולים והחלקים השונים לרכבו. "הקמפיין מעודד את הגולשים להיחשף לאתר החברה ולתוכנו באופן ייחודי ולא שגרתי."
תערוכת בידור ובמה ננעלה בדיון שהוקדש לפסטיבלים כמקדמי מכירות לחברות מסחריות
בדיון השתתפו יורב הראל מנכ"ל פרומרקט, יורם כהן מהל קד"מ במפעל הפיס, מיכאל לובושיץ סמנכ"ל "סנו", מירה אלטמן מנכ"ל מרכז הקונגרסים הבינלאומי ירושלים, איתן אסרף והנחה איתן גפני.