שמעוני פינקלשטין DRAFT FCB מעלים קמפיין כחול לבן (ראשון) לקינדר בואנו

משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין DRAFT FCB מעלה השבוע לראשונה קמפיין תדמיתי כחול לבן לחטיף קינדר בואנו, המשווק ע"י ענקית הממתקים פררו. מדובר באירוע יוצא דופן שכן עד כה פורסמו בישראל קמפיינים מיובאים לבואנו.



משמעוני פינקלשטיין נמסר כי "הקמפיין מצליח באמצעים קריאייטיבים וטכנולוגים להעביר את עוצמתו של המותג קינדר בואנו, חטיף השוקולד הנמכר ביותר בישראל. קונספט הקמפיין הפונה לצעירים הוא מסיבה מטריפת חושים של להקת ברייקדאנס, המתרחשת כולה בפה."



במהלך הושקעו כ- 4 מליון ₪ .



לפי ירון תגר, מנהל הקריאייטיב בשמעוני פינקלשטין "אין ספק שההזדמנות להפיק פרסומת למותג בינלאומי כמו קינדר בואנו הוציאה את המקסימום מכל הצוות שטיפל בקמפיין והתוצאה, גם מבחינת פררו העולמית מציבהסטנדרטים חדשים גם עבורם, ובכך יש חידוש גדול".



אושיק רושינק, מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה בשמעוני פינקלשטין, מציין: "מטרתו האסטרטגית של הקמפיין הקרוב הוא לחזק את מיצובו של בואנו כמותג המוביל והאיכותי ביותר בקטגוריה. הקמפיין הזה מושקע ביותר ותוכנן בקפידה. אנחנו מאמינים שהוא מיייצר המשכיות להעמקת האחיזה של המותג בקרב בני הנוער בישראל ומשם מחלחל למעגלים רחבים נוספים."



קרדיטים:


מנהל קריאטיב – ירון תגר


ארט – ליאת כהן


קופי – מעיין קרניאל


מנהל מחלקת אסטרטגיה – אושיק רושינק


פלנר – הילה תמיר


סופרוויזינג – מירה פינקלשטין


תקציבאות – יעל ניצן


מנהל מחלקת מדיה- ליאור הדרי


הפקה – מאיה גלאון וגליה טלנר


במאי – גיא שגיא


חברת הפקה – ישי הדס

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

העיניים של וואקנדה
A5-1