"איקאה" מעלה בימים אלו קמפיין אינטרנט למגוון מבצעי סוף השנה של החברה אשר יוצגו במהלך הרבעון האחרון של השנה. היקף ההשקעה בקמפיין, שיעלה באמצעות אידיאולוג'יק, כחצי מיליון ₪.
ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק מסר "הקמפיין החדש נועד להעלות את המודעות למבצעים הגדולים והאטרקטיביים שמציעה איקאה לקראת הרבעון האחרון של השנה. לאורך החודשים הקרובים יוצגו מגוון מבצעים המוגבלים בזמן כאשר המבצע הראשון מציע הנחות אטרקטיביות על מגוון הספות העשיר בחנות".
הקמפיין יעלה עד סוף השנה באתרי האינטרנט המובילים.
קרדיטים:
תקציבאית: לירון קוחנסקי.
סופרוויזר: ליאור שלום.
מנהל קריאייטיב: ג'ואד מבג'יש.