מותג "רוזייר" (ROSIERES) עולה בקמפיין עיתונות וחסויות

חברת און ליין, יבואנית ומשווקת מותג "רוזייר" (ROSIERES) בישראל, עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת תנור אפייה חדש ויוקרתי, בעל ניקוי עצמי פירולטי. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות היומית והמגזינית וכן חסויות לתוכניות טלויזיה המשודרות בערוץ 2 הקמפיין ימשך 3 חודשים ומוערך בכ- 250 אלף ₪.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מרחב- ענבר- שקד וסיסמתו: "בדרך כלל השף לוקח את הקרדיט. אצלנו זה הפוך".



קרדיטים:


תקציבאיות- ליאת האס-שמיר ואורית הרשקו * יחסי ציבור – סנדיק קומיוניקיישן.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)