רשת רהיטי "ברזילי" יוצאת בקמפיין חזרה לביה"ס בכיכובה של מיכל צפיר בהשקעה של 500,000 ₪

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "מידן- שנהב"ויכלול פרסום שבועי בעיתונות הארצית, אינטרנט, BTL והפצת קטלוגים ברחבי הארץ.סיסמת הקמפיין היא: "לבוא, להתאהב, להתחדש". הסיסמה מלוות בטיפים מפיה של מיכל צפיר "כיצד לעצב חדר שבא מאהבה". תקציב הפרסום של הרשת מוערך בכ-300,000 דולר בשנה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרדיט: Safebooks
PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס