ריגלי ישראל משיקה טעם חדש ועולה בקמפיין



חברת ריגלי ישראל מרחיבה את מגוון טעמי מסטיק אורביט ומשיקה טעם חדש – מסטיק אורביט בטעם תות- מסטיק ללא סוכר. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי, בהיקף של כ- 1.5 מיליון ₪ בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO . הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 וערוץ 9.


בקמפיין נראים שימושים שונים שנעשים באמצעות השיניים, והמסר שמועבר הוא שמסטיק אורביט מסייע לשמור על שיניים בריאות וחזקות.



שלי שמיר קינן, מנהלת השיווק של ריגלי ישראל, מציינת כי הצרכן הישראלי פתוח לטעמים ולמוצרים חדשים ולכן הוחלט להרחיב את מגוון הטעמים.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)