אהרן מידן, יו"ר רשת הום סנטר הודיע היום על השקת קונספט חדש לרשת: "הום סנטר. מה השאלה?". מידן ציין כי, "הקונספט החדש מציג את החזון העסקי והשיווקי של הרשת, המעניק מגוון פתרונות לכל צורך. הקמפיין מבוסס על התפישה של "לא משנה מה אתם רוצים לעשות בבית שלכם, אנחנו בהום סנטר כאן בשבילכם." הקמפיין מציג את הערכים המובילים של הרשת: מקצועיות ושירות."
במסגרת הקונספט החדש שילווה בקמפיין תדמיתי בטלוויזיה, תשנה הרשת את הסלוגן: "הום סנטר. מה השאלה?".
הקמפיין החדש מובל ע"י הפרזנטור המזוהה עם הרשת, דודו מהום סנטר וילווה בג'ינגל שיבוצע ע"י עינת שרוף.
הקמפיין החדש יעלה באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי" בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט וכן בנקודות המכירה של הרשת.
במקביל לקמפיין התדמיתי, החברה מכריזה על שפה תקשורתית חדשה HOME SALE אשר תלווה את המבצעים ותתמוך בקו המכירתי של הרשת.