לוגו וסיסמה חדשה לרונית רפאל .היקף ההשקעה במהלך שאמור לכלול התרחבות לאירופה מוערך ב- 3 מיליון ₪.

רונית רפאל , בעלת רשת המרכזים לטיפוח ואסטטיקה הגדולה בישראל , עולה בקמפיין תדמית חדש ומציגה לוגו, סיסמה ושפה עיצובית חדשה.הסיסמה החדשה, "THE SCIENCE OF BEAUTY", תלווה גם את החטיבה האירופאית .



לדברי רונית רפאל, בעלת קבוצת רונית רפאל"הסיסמה החדשה נותנת ביטוי לצרכים הבינלאומיים של החברה ומבשרת על ניצני השינוי ברשת שיושלם עם השקת החטיבה האירופאית בשוויץ ולאחר מכן באתרים נבחרים נוספים באירופה".



היקף תקציב מוערך לקמפיין בלבד: כחצי מיליון ₪.הקמפיין החדש, שנעשה עם משרד הפרסום ראובני פרידן, יתמקד במגוון הטיפולים הקיים ולחידושים המוצעים ללקוחות בית רונית רפאל. בקמפיין משתתפת הזמרת, השחקנית וכוכבת הטלוויזיה, ריקי גל.

אולי יעניין אותך

באדיבות וויקס
צילום מסך 2025-08-24 174637
סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)