מי עדן משיקה קולקציית חורף חדשה של ברים:מ תשקיע כ-1.5 מיליון ₪ במהלך השיווקי


מי עדן משיקה בימים אלה קולקציית חורף חדשה של ברים חמים/קרים. חברת מי עדן תשקיע כ-1.5 מיליון ₪ במהלך השיווקי שילווה את השקת הדגמים. במסגרת זו תעלה החברה קמפיין עיתונות, אינטרנט וקירות "נור" בצירי נסיעה אסטרטגיים ברחבי הארץ. הקמפיין, שהופק על ידי באומן בר ריבנאי, יציג את הברים החדשים כחלק מקולקציית ביגוד אופנתית ואלגנטית המדגישה את צבעי הברים.




אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "הקולקציה החדשה מציעה ללקוחותינו הקיימים והחדשים את האפשרות ליהנות ממי עדן חמים וקרים, עם בר מעוצב המתאים בעיקר לטרנדים החדשים במטבחים המעוצבים. הצגתם כחלק מפריט אופנה רק מדגישה עובדה זו, בקמפיין שונה ממה שראינו עד עתה בתחום!".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל