חברת "קרביץ עסקים", המתמחה בשיווק ציוד משרדי והיקפי למוסדות, חברות וארגונים, יוצאת השבוע לראשונה, בקמפיין פרסום לרגל החדרת מחשבי HP הנישאים, בתקציב כולל של 250 אלף דולר.
הקמפיין, שנערך ע"י משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי, תחת הכותרת:
"חושב על מחשב?…תחשוב קרביץ עסקים" כולל: דיוור ישיר, אינסרטים בעיתונות היומית, ומודעות במגאזינים ובמקומונים.
אייל יקר, סמנכ"ל קרביץ עסקים, מסר כי: "מטרת הקמפיין של "קרביץ עסקים", למצב את החברה, כמציעה ללקוחותיה, פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מחד במחירים אטרקטיביים מאידך".
קרדיטים:
תקציבאית – הלית סער.
ארטדירקטור – יוד קורן.
קופירייטר – דרור פל.