חברת השמה חדשה לתחומי השיווק והתקשורת השיווקית: "בעין מקצועית"


דפנה טלר, ותיקה בענף הפרסום והשיווק, הכריזה היום על פתיחת חברת השמה חדשה לתחומי השיווק והתקשורת השיווקית בשם "בעין מקצועית".



החברה תעסוק בהשמה של מועמדים לכל תפקידי השיווק והתקשורת השיווקית, ותפעל עפ"י עקרון האבחון הכפול, שיגרום להעלאת שביעות רצון הצדדים מהשיבוץ. החברה תעסוק בהשמת עובדים הן בקרב משרדי הפרסום ויחסי הציבור והן בקרב מחלקות השיווק והפרסום בארגונים גדולים.



דפנה טלר: "שיעור התחלופה הגבוה של העובדים בענף התקשורת השיווקית, מעיד, בין היתר, על כך ששיטת השיבוץ הנהוגה כיום אינה יעילה. לאחר בחינה ארוכה שביצעתי, הן בקרב מחפשי העובדים והן בקרב העובדים הפוטנציאליים גיליתי שקיים צורך בחברת השמה, שיהיו בידיה הכלים המקצועיים למציאת עובד מתאים לארגון: עובד שמרוצה מעבודתו, שהמוטיבציה שלו גבוהה, שמזדהה עם החברה וערכיה, יוצר תקשורת חיובית וכמובן – נשאר לעבוד בארגון זמן ממושך יותר".



אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)