אופנת מאוזנר יוצאת לראשונה בקמפיין שיווקי "קולינרי": "תפריט עסקי"

מאוזנר, המתמחה בעיצוב וייצור אופנה עילית לנשים, יוצאת בקמפיין שיווקי מקורי- "מאוזנר עסקית", במסגרתו, תציג החברה "תפריט עסקי" שמורכב מ-3 "ארוחות" עסקיות ברמות מחיר שונות: 1. הרמה הבסיסית – ארוחת בוקר. 2. רמת ביניים – ארוחת צהרים. 3. "ארוחת" ערב גורמה.



מהחברה נמסר הבוקר כי במסגרת הפעילות, במהלך חודש נובמבר, חודש המבצע, תוכלנה לקוחות מאוזנר, לבחור כרצונן, באחת מ"הארוחות" המוצעות לה, ולהרכיב הופעה משפע הפריטים המוצעים.



שוקי ורבקה מאוזנר, בעלים משותפים ומעצבת הבית: "אנו גאים לחנוך קונספט חדיש ומהפכני, שבאמצעותו אנו עורכים הקבלה בין מזון לגוף ומזון לנפש. כידוע, אנו מורכבים משתי ישויות גוף ונפש. אנו אוכלים לקיומנו הפיסי אך לעיתים שוכחים להזין את הנפש. באמצעות חווית קניה ייחודית למאוזנר, נחשפות הלקוחות לאופנה שהיא אינה רק לבוש, אלא אופנה עם ערך מוסף."



הקמפיין ילווה בפרסום נרחב במדיה מפולחת ויוקרתית וילווה בעיצוב קונספט כולל, שיבוטא בחלונות הראווה ובסידור פנים- בחנויות הרשת.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)