רשת האופנה לצעירים ולצעירות Z'MAM, יוצאת השבוע בקמפיין טיזרים רחב באינטרנט, בעלות של חצי מיליון ₪. הקמפיין כולל: באנרים בצורות שונות של טיזרים, קמפיין וידיאו ויראלי, עמוד נחיתה ובלוג, ליצירת גיוס וקידום מסיבי למועדון הלקוחות של הרשת.
החברה תעלה את הקמפיין הטיזרי, הפצת הסרטון ברשת והבלוג, ותתמקד באתר הצעירים SHOX, באתר החברה ובאתרים נוספים שצעירים ובני נוער נוהגים לגלוש בהם. המטרה בקמפיין היא לעבות את מועדון הלקוחות הקיים של הרשת, תוך שימוש בטיזרים סקסיים ומסיבתיים, המתאימים לשימוש בערכים של בני נוער ברשת.
הטיזרים והבלוג יאפשרו לגולשים ליצור קשר עם ישיר עם המותג דרך אתר החברה ולפתח קשרים בינם לבין עצמם. כל הטיזרים מובילים לעמוד נחיתה למילוי פרטים אישיים, המקנים את המבצע: חברות ללא עלות במועדון הלקוחות של הרשת ופריט שלישי בחינם.
לדברי אבי מלכה, בעלי רשת MAM'Z: "קהל היעד של המותג נע בין גילאי 15-27, כאשר חלק בלתי ניפרד מהפרסום נעשה דרך האינטרנט: אתר החברה ואתרים נוספים שצעירים נוהגים לגלוש בהם".