twisted מעלה קמפיין אינטרנט ראשון לסקצ'רס


מותג האופנה "סקצ'רס" מעלה קמפיין אינטרנט חדש להשקת קולקציית חורף 2008.


הקמפיין יעלה באמצעות בוטיק האינטראקטיבי twisted, תחת הסיסמא "everything goes". קולקציית המותג תוצג תוך שימוש בתעתועי ראייה (אילוזות) בלווי מוסיקה עכשווית. את הקמפיין מובילים דנה פרידר (כוכבת האלופה) וטל דרורי. מטוויסטד נמסר כי באתר, ניתן יהיה להוריד לשולחן העבודה שומר מסך וטאפטים.



הקמפיין יעלה לאוויר שלושה שבועות באתרים וואלה, נענע, MSN ולילה.




קרדיטים:


מנהל שיווק MGS: עדי שפריר


Twisted – אלון מוליאן וקרן פרידמן


מנהל קריאייטיב: sumsum


תקציבאי: שי בלנק


ארט: אסית אבנעים


יחסי ציבור- רוני ארנון תקשורת

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל