סמסונג סלולר ו-orange עולים בקמפיין משותף להשקת ה- BlackJack Samsung, תחת הסיסמא "the name is jack blackjack”. הקמפיין מדגיש את ייחודו של ה- BlackJack כמכשיר מתקדם המותאם לאנשיי עסקים הזקוקים למגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים "באריזה" חסרת פשרות.
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange ציינה כי: "פרטנר מצעידה את תחום ה Business Mobility צעד נוסף קדימה, ומוסיפה למגוון המכשירים ללקוחותיה העסקיים, את מכשיר ה – BlackJack המאפשר חווייה אמיתית של משרד נייד – יומן, מיילים ואינטרנט מהיר בדור 3.5 ובכך נותן מענה לצורך העיקרי של לקוחותינו העסקים, כפי שלמדנו מניתוח הצרכים, ההתנהגות והציפיות שלהם מאיתנו."
הקמפיין יעלה למשך שבועיים החל מיום א' ה 4 לנובמבר, בתקציב של חצי מליון שקלים בעיתונות היומית, באינטרנט ובמגזינים העסקיים.
קרדיטים:
משרד פרסום: ראובני פרידן
קריאיטיב:
סמנכ"ל קריאייטיב- ניב חורש
סופרוייזר קריאייטיב- מוטי בן בכר
קופירייטר- עודד צור
ארטדיירקטורים- אורנה נמירובסקי/ולדי סרז'בסקי
פלנינג ותקציבאות:
סמנכ"לית לקוחות- אורלי ראובני
סופרוייזרית- מיה א-דור
תקציבאית- קרן מויאל