מוני מושונוב יוביל את קמפיין "דקסון" החדש

"דקסון", חברת התרופות השנייה בגודלה בישראל, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי למותגי חטיבת התרופות ללא מרשם בהשקעה של כ -10 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום "מלניק + Publicis" בטלוויזיה ובאינטרנט.



הפרסומת הראשונה בכיכובו של מוני מושונוב כפרזנטור תעלה מחר (ב') למותג אומפרדקס-Z, התרופה ללא מרשם למניעת צרבת עד 24 שעות, והיא תישא את הסלוגן "היית צריך לחשוב על זי (Z) קודם".



נירה רוטשילד, מנהלת שיווק תחום תרופות ללא מרשם בדקסון: "מוני מושונוב היווה עבורנו את הבחירה הטבעית ביותר לקידום ערכי מותגי התרופות ללא מרשם של "דקסון", מעצם היותם מוכרים, משפחתיים, מצליחים ואהודים על ידי חלקים נרחבים בקרב הציבור הישראלי".



קרדיטים:


סמנכ"ל קריאייטיב: גיא נתיב


מנהל קריאייטיב : דוד אביטל


ראש צוות : מיכאל גורי


קופירייטר: אילן נחמיאס


מנכל מלניק publicis : דן מלניק


מנהלי תקציב: אלק ואלדד מלניק


מנהלת מחקר ואסטרטגיה: מיכל עובדיה


מפיקת משרד: מיכל אלתרוביץ'


חברת מדיה: אופטימדיה


יחסי ציבור: גיא אופק תקשורת



מנהלת שיווק OTC: נירה רוטשילד


מנהלת מוצר: טלי מנליס


תקציבאית פרסום OTC: טלי שפר

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל