יפעת קרני, סמנכ"ל שיווק של CASTRO הודיעה היום על עלייתו של מהלך תקשורתי לחורף 2008 בהשקעה כוללת של כ- 4 מיליון ₪
יפעת קרני, סמנכ"ל שיווק של CASTRO אמרה כי: "בשורת האופנה של CASTRO לעולם יוצאת מתל-אביב, עיר דינמית, תוססת, מרכז של עיצוב עכשווי. תכונות אלו מתחברות לערכי המותג. הקמפיין, צולם בשדרות רוטשילד אחד ממוקדי ההתרחשות היפים והעכשוויים בעיר תל אביב, זירת התרחשות המתאימה לקולקציה האופנתית של קסטרו הישראלית לכל לקוחותיה בארץ ובעולם."
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, כולל עיתונות, חסויות טלוויזיה, שילוט חוצות ואינטרנט יעלה ב- 6.11.2007.
קרדיטים:
משרד הפרסום ראובני פרידן: אורלי ראובני – סמנכ"ל לקוחות, בועז להב – סמנכ"ל קראטיב, יסמין קורן – ארט , אליעד פרידמן – קופרייטר, אפרת ארליך – מנהלת הפקה, פנינה רוטנברג – סופרווייזר, אורלי פוקס – מפיקת טלוויזיה, עינבל דקר – מפיקת סטילס, טולי זיונץ – תקציבאית, יעל פודקמיין – סמנכ"ל פלנינג.